Comportamentul consumtorilor (produsul milka) - Comportamentul Consumatorului

PROIECTUniversitate ASEM Profesor Nu Este Specificat

preview iconExtras din document

In anul 1901 se lanseaza ambalajul de culoare mov alciocolatei Milka. Pe fondul mov al ambalajului, aparea pentru primaoara o vacuta din Alpi, pe vremea acea inca in alb si negru.Dar, dece neaparat o vacuta? Aceasta intruchipeaza mai bine decat oricarealt animal originea marcii Milka: lumea Alpilor si laptele din Alpi. Sicum a capatat vacuta culoarea mov? Inspirata din motto-u „Apropie-ti departarile, indeparteaza-te de toate cele cunoscute“,Milka nu a colorat numai ambalajul; emblema marcii –vacuta –aprimit de asemenea culoarea mov, atragand atentia din primulmoment asupra ciocolatei.Dupa ce, in prima campanie publicitara auaparut multe alte obiecte de culoare mov –brazi de Craciun,baloane etc –vacuta mov va ramane, peste ani, emblema marciiMilka

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Comportamentul consumtorilor (produsul milka) Obiect: Comportamentul Consumatorului