Profilul consumatorului bomboanelor “Bucuria” - Comportamentul Consumatorului

PROIECTUniversitate ASEM Profesor Chiriac Lilia

preview iconExtras din document

I. ISTORIA COMPANIEI ............................................................................ 1 II. DESCRIEREA METODOLOGIEI CERCETĂRII............................... 2 2.1. Definirea scopului cercetării............................................................. 2 2.2. Stabilirea obiectivelor,formularea ipotezelor cercetării şi determinarea necesarul de informaţii.................................................. 2 2.3. Definirea colectivităţii cercetate, a unităţii de cercetare şi a unităţii de sondaj................................................................................... 3 2.4. Stabilirea metodelor de colectare a datelor.......................................... 3 2.5. Stabilirea marimii eșantionului............................................................ 3 III. DESCRIEREA COMPORTAENTULUI CONSUMATORULUI........... 3 3.1. Profilul demografic și social al consumatorilor.................................... 3 3.2. Factorii psihologici care influențează comportamentul consumatorului..................................................................................... 4 3.3. Factorii situaționali care influențează comportamentul consumatorului..................................................................................... 5 3.4. Stilul de viață al consumatorilor .......................................................... 6 3.5. Factorii de marketing care influențează comportamentul consumatorului..................................................................................... 7 IV. CONCLUZII FINALE BIBLIOGRAFIE

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Profilul consumatorului bomboanelor “Bucuria” Obiect: Comportamentul Consumatorului