Teorii motivationale. - Comportamentul Consumatorului

PROIECTUniversitate ASEM Profesor Chiriac Lilia

preview iconExtras din document

Teoriile motivationale incearca sa explice de ce oamenii se comporta in felul in care o fac. Aceasta sarcina nu este usoara deoarece cercetatorii trebuie sa  faca concluzii asupra motivelor comportamentelor pe care le-au observat sau le-au inregistrat. Astfel, in orice analiza a motivatiei, intotdeauna exista o componenta subiectiva. Teoriile care se concentreza asupra stimulilor sau asupra cauzelor specifice motivatiei se numesc 'teorii ale satisfactiei'. Dintre exponentii acestora ii amintim pe Maslow, Hertzberg si Mc'Gregor. Teoriile care se focalizeaza asupra comportamentului se numesc 'teorii ale procesului'. Cei mai de seama exponenti ai acestei abordari sunt Skinner si Vroom.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Teorii motivationale. Obiect: Comportamentul Consumatorului