1. Introducerea 2. Oportunităţi ale supermarketului 3. Pericole ale supermarketului 4. Mediul intern 5. Mediul extern 5.1. Micromediul de marketing • Clienţii • Furnizorii • Intermediari • Firma • Organismele pub
MerchandisingulMerchandisingulMerchandisingulMerchandisingulMerchandisingul
Chestionar Compania ŠKODA AUTO vă este recunoscătoare pentru devotamentul D-voastră fată de produsele noastre. Noi tindem spre realizarea unor obiective și idei inovatoare, pentru a arăta față pieței și realizarea scopul
Introducere…………………………………………………………………….3 CAP.1. Modele de organizare interioară a spațiilor de vînzare…………………4 1.1 Întreprinderea comercială cu amănuntul………………………………….....5
Филип_Котлер-Маркетинг_3.0-Эксмо(2011)
Utilizatorii sistemelor informatice de marketing
PROIECT FOLOSITOR PENTRU MARKETING ,CEI CE SUNT LA ACEASTA SPECIALITATE