Capitolul 1 Aspecte generale privind mediul de marketing al întreprinderii 1.1 Mediul de marketing 1.1.1 Micromediul firmei 1.1.2 Macromediul firmei Capitol 2 Mediul de marketing al SC Ceramica Vitos Kerámia SRL 2.1 Prezentarea societăţii comerciale 2.2 Mediul de marketing la SC Ceramica Vitos Kerámia SRL 2.2.1 Micromediul societăţii 2.2.2 Macromediul societăţii Scopul acestei temă de grup este prezentarea factorilor, care influenţează mediul de marketing al firmei. Tema cuprinde două capitole. Primul capitol prezintă mediul de marketing, în general, iar capitolul doi prezintă mediul de marketing al societăţii comerciale Ceramica Vitos Kerámia SRL. Mediul de marketing are două componente principale: micromediul şi macromediul. Cele două componente sunt prezentate în două subcapitole: 1.2.1 şi 1.2.2. Micromediul reprezintă totalitatea factorilor care afectează activitatea firmei direct, permanent şi puternic. Micromediul este alcătuit din factorii care afectează capacitatea companiei de a-şi satisface clienţii şi anume furnizorii, intermediari comerciali, clienţii de pe piaţă, concurenţii şi publicul. Macromediul este format din totalitatea factorilor din exteriorul companiei care-i influenţează activitatea indirect (prin intermediul micromediului), pe termen lung. Prin urmare macromediul este alcătuit dintr-un spectru mai larg de factori care afectează micromediul – demografici, economici, naturali, tehnologici, politici şi factori culturali. ...
Comentariul tau va fi primul
Proiect: Mediul de marketing SC Ceramica Vitos Kerámia SRL Obiect: Bazele Marketingului