Raport-de-practica - Bazele Marketingului

PROIECTUniversitate ASEM Profesor Nu Este Specificat

preview iconExtras din document

Introducere…………………………………………………………………….3 CAP.1. Modele de organizare interioară a spațiilor de vînzare…………………4 1.1 Întreprinderea comercială cu amănuntul………………………………….....5 1.2 Designul magazinului………………………………………………………..5 1.3 Amenajarea spațiului…………………………………………………….......7 1.4 Prezentarea mărfurilor…………………………………………………….....9 CAP.2 Analiza situației întreprinderii SRL “ SIDEROLIT”………………….17 2.1 Istoria întreprinderii………………………………………………………....17 2.2 Analiza caracteristicilor ce definesc SRL “SIDEROLIT”............................19 2.2.1 Punctele forte……………………………………………………………19 2.2.2 Punctele slabe…………………………………………………………....20 2.2.3 Oportunitățile……………………………………………………………20 2.2.4 Amenințările………………………………………………….................20 2.3 Concurența………………………………………………………..................21 2.4 Oferta de produse……………………………………………………………21 2.5 Condițiile –cheie ale succesului…………………………………..................21 2.6 Concluzii…………………………………………………………………….

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Raport-de-practica Obiect: Bazele Marketingului