Fituici Solomatin Ala

114 din 14

jpg Examen cercetari de mk

.................,...............

docx Subiecte tehnici de vinzare

Subiecte pentru examenu la Tehnici de Vinzare

doc Subiecte pentru examen la cursul „Tehnici de vânzări”

1. Forţa de vânzare. Concept, rolul, funcţiile în cadrul întreprinderii. FORTA DE VINZARE a întreprinderii este constituită din grupul de persoane care reprezintă întreprinderea şi care au ca sarcină explicită şi princi

doc EXAMEN TEHNICI DE VINZARI

EXAMEN TEHNICI DE VINZARI

docx Raspunsuri pentru examen

Rferf ferfegf rf5etgytgthg

pdf Copiute pentru examen la Tehnici de Vinzari

1. Forta de vinzare 2. Etapele in managementul fortei de vinzare 3. Obiectivele forţelor de vânzare 4. Organizarea forţei de vânzare in cadrul intreprinderii 5. Metode de determinare a dimensiunilor forţei de vânzare 6.

doc Intrebari si raspunsuri pentru testare la Tehnici de Vinzari

Test prelucrat la tehnici de vinzari 1 Forţa de vânzare 2 Pucte slabe; 3 Numarul de zona; 4 Analiza volumului vinzarii 5 Meto volumul structure de vinzari 6 Metoda de recurtare externa, 7 interviu 8 tipuri de interviu

doc Copiute examen sem 1

informatie utilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

doc Copiute la mk

pentru examennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

rar Copiute pentru examen la Marketing [semestrul II]

49. Continutul si rolul previziunilor de MK. Metode calitative de previziune: 50. Metoda sporului mediu absolut si utilizarea ei in previziunea de MK 51. Metoda ritmului(indicelui)anual de crestere si utulizarea ei in

doc Copiute pentru examen la Marketing II

49.Continutul si rolul previziunilor de mk.Metodele calitative de previziune 50.Metoda sporului mediu absolut si utilizarea ei in previziunea de MK 51.Metoda ritmului(indicelui)anual de crestere si utulizarea ei in pr

docx Copiute pentru Examen Marketing

1. Esenta marketingului. 2. Premisele aparitiei si promovarii marketingului. 3. Conceptele de Marketing si evolutia lor. 4. Dezvoltarea intensiva a marketingului . 5. Dezvoltarea extensiva a marketingului. 6. Princ

docx Copiute Examen Marketing

1. Esenta marketingului. 2. Premisele aparitiei si promovarii marketingului. 3. Conceptele de Marketing si evolutia lor. 4. Dezvoltarea intensiva a marketingului . 5. Dezvoltarea extensiva a marketingului. 6. Princ

rar Copiute pentru examen - Marketing General si Business to business marketing

1. Esenta marketingului 2. Premisele aparitiei si promovarii mk 3. Conceptele de mk si evolutia lor 4. Dezvoltarea intensiva a mk 5. Dezvoltarea extensiva a mk 6. Principiile mk 7. Functiile mk 8. Domeniile si spe