Copiute pentru examen la Marketing II - Solomatin Ala

FITUICIUniversitate ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

49.Continutul si rolul previziunilor de mk.Metodele calitative de previziune 50.Metoda sporului mediu absolut si utilizarea ei in previziunea de MK 51.Metoda ritmului(indicelui)anual de crestere si utulizarea ei in previziunea de MK 52.Metoda coeficientilor de elasticitate si utilizarea ei in previziunile de MK 53.Metoda corelatiei si regresiei siutilizarea ei in previziunile de MK 54.Metode explicative(cauzale) in previziuni de mk. 55.Esenta si continutul politicii de mk. 56.Obiectivele de mk ale intreprinderii industriale 57.Strategii de piata ale intreprinderii industriale 58.Tactici de mk ale # industriale 59.Esenta conceptului de mk mix 60.Produsul in viziunea de mk 61.Decizii de mk referitoare la gama de produse a intreprinderii industriale ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Copiute pentru examen la Marketing II Profesor: Solomatin Ala