49. Continutul si rolul previziunilor de MK. Metode calitative de previziune: 50. Metoda sporului mediu absolut si utilizarea ei in previziunea de MK 51. Metoda ritmului(indicelui)anual de crestere si utulizarea ei in previziunea de MK 52. Metoda coeficientilor de elasticitate si utilizarea ei in previziunile de MK 53. Metoda corelatiei si regresiei si utilizarea ei in previziunile de MK 54. Metode explicative sau cauzale in previziunile de Mk 55. Esenta si continutul politicii de MK: 56. Obiective de MK a intreprinderii 57. Strategii de piata ale intreprinderilor: 58. Tactici de Mk a intreprinderii: 59. Esenta conceptului de MK mix: 60. Produsul in viziune de Mk: 61. Decizii de MK referitoare la gama de produse a intreprinderii: 62. Conceptul de pozitionare a produsului: 63. Politica de marca a intreprinderii: 64. Decizii de MK referitoare la ambalajul produselor: ...
Comentariul tau va fi primul
Fituici: Copiute pentru examen la Marketing [semestrul II] Profesor: Solomatin Ala