Plan: 1. Structura informaţiilor privind activitatea de marketing în agricultură 2. Sistemul decizional în activitatea de agromarketing Prezentarea: 1. Existenţa sistemului informaţional decizional este impusă
Plan: 1. Programele de agromarketing 2. Conţinutul şi fundamentarea planului de marketing a producţiei agroalimentare 3. Contractarea produselor agroalimentare Prezentarea: 1. Sfera activităţilor de programare
1. Structura circuitelor de valorificare. 2. Etapele circuitului de valorificare a produselor cerealiere 3. Etapele circuitului de valorificare a produselor horticole 4. Etapele circuitului de valorificare a produsel
1. Caracteristicile comerţului cu produse agroalimentare 2. Desfacerea cu amănuntul a produselor agroalimentare 3. Vânzarea directă a produselor agroalimentare de către producătorii agricoli 4. Structura cheltuielilo
Agromk-ca specializare a mk trebuie vazuta ca oponenta integranta a agribusiness-ului,inclunzind toate activitatile ce contribuie la coordonarea productiei,distributiei si promovarii produselor agroalimentare in concorda
Lecţia 3 REFORMA AGRARĂ ŞI RELANSAREA AGRICULTURII REPUBLICII MOLDOVA • Peste 45% din populaţia sa activă este implicată direct în agricultură, care constituie 30% din PIB-ul ţării. • Primele semne de creştere a sec
Lecţia 3 REFORMA AGRARĂ ŞI RELANSAREA AGRICULTURII REPUBLICII MOLDOVA Plan: 1. Rolul sectorului agroalimentar în economia naţională a Republicii Moldova. Reforma funciară 2. Priorităţile de dezvoltare a agricult
Tema1:Conceptul si functiile agromk 1.Importanta agromk agromk-ca specializare a mk trebuie vazuta ca oponenta integranta a agribusiness-ului,inclunzind toate activitatile ce contribuie la coordonarea productiei,distri
1. Dezvoltarea mk turstic 2. Particularitatile mk turistic 3. Functiile mk turistic 4. Oferta turistica. Productia turistica. Particularitatile ofertei turistice. 5. Teritoriul. Definirea calitativa si cantitativa a teri
agromk-ca specializare a mk trebuie vazuta ca oponenta integranta a agribusiness-ului,inclunzind toate activitatile ce contribuie la coordonarea productiei, distributiei si promovarii produselor agroalimentare in concord
Piața produselor agricole 1.Oferta și cererea pe piața agroalim. 2.Cunoașterea pieței agroalimentare 3.Diversitatea pieței și operatorii ei 4.Piața prod. Alimentare secundare Calitatea și competitivitatea pe piață a pro
Tema1:Conceptul si functiile agromk Tema2.Evolutia agromk Tema 3. Piata produselor agricole. Tema4. Calitatea PROGRAMAREA ÎN ACTIVITĂŢILE DE AGROMARKETING COMERCIALIZAREA PRODUSELOR AGROALIMENTARE APROVIZIONAREA T