PROGRAMAREA ÎN ACTIVITĂŢILE DE AGROMARKETING - Agromarketing

FITUICIUniversitate ASEM Profesor Nustiu

preview iconExtras din document

Plan: 1. Programele de agromarketing 2. Conţinutul şi fundamentarea planului de marketing a producţiei agroalimentare 3. Contractarea produselor agroalimentare Prezentarea: 1. Sfera activităţilor de programare în marketingul agricol constă în elaborarea unor proporţii care să asigure îndeplinire în bune condiţii a funcţiilor ce-i revin. În acest fel programul de agromarketing trebuie să reflecte corelarea volumului şi structurii desfacerii cu producţia industrială şi agricolă, corelarea volumului şi structurii stocurilor cu sezonalitatea producţiei agricole, asigurând, în final, un raport just între capacitatea de desfacere şi volumul cererii. Planul de marketing reprezintă, astfel, activităţile tehnico-economice şi administrative ce se execută constant, care prin elaborarea de previziuni, determină obiectivele agromarketingului, stabileşte, coordonează şi adoptă programele destinate pentru atingerea acestor obiective în raport cu pieţele. În elaborarea previziunilor de marketing un rol important revine determinării factorilor ce influenţează direct sau indirect cererea şi oferta de produse agroalimentare. În acest fel, programul/ planul de marketing dirijează politicile comerciale ale întreprinzătorului agricol şi fixează strategiile optime pentru realizare. Totodată, planul de agromarketing constituie un instrument de informare, dar şi de pregătire a deciziilor, iar realizarea practică a deciziilor adoptate constituie concomitent o

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: PROGRAMAREA ÎN ACTIVITĂŢILE DE AGROMARKETING Obiect: Agromarketing