Cursuri Varticovschi Inga

17 din 7

doc Un ajutor pentru a lua decizila management.

Decizii managerial Obiectivele * Înţelegerea importanţei luării deciziilor ca activitate de bază în management. * Identificarea tipurilor de decizii pe care trebuie să le ia managerii. * Descriere

docx Studiul comportamentului consumatorului

Obiectivele temei:  Conştientizarea necesităţii investigaţiei comportamentului consumatorului;  Studierea factorilor ce influenţează decizia de cumpărare;  Analizarea procesului luării deciziei de cumpărare; 6.1 Nevo

docx Canalele si formulele distributiei

Canalele si formulele distributiei Analiza canalelor de distributie Analiza formulelor de distributie Pentru L. Stern si A.E. El Ansary , canalul este ansamblul institutiilor care are responsabilitatea de a asigura disp

docx ELEMENTE DEFINITORII ALE POLITICII DE PREŢ

Preţul reprezintă cea mai mobilă componentă a mixului de marketing. El poate fi modificat rapid, spre deosebire de celelalte componente ale mixului de marketing, iar schimbările de preţ atrag de regulă un răspuns imedia

doc STRATEGIA DE PREŢ – probleme şi evoluţii

Fiind cea mai flexibilă componentă a mixului de marketing, preţul este utilizat preponderent ca instrument de natură tactică, în strategia comercială a unei firme. Punerea accentului în exces pe latura tactică îi face pe

docx Sistemul informaţional şi decizional al managementului public

1. Conceptul de sistem informaţional şi clasificarea informaţiilor. 2. Funcţiile şi principiile sistemului informaţional. 3. Fundamentarea deciziilor administrative. Tipuri de decizii în managementul public. 4. Procesul

ppt Tehnici de Merchandising

Tehnici de Merchandising