Politica de produs- marketingul produselor
Tema 1. Marketingul Serviciilor - domeniu specializat al marketingului “ Cea mai eficientă abordare a marketingului serviciilor nu constă în reinventarea conceptului şi funcţiilor sale, ci în transferul lui ţinînd con
Evoluţia marketingului serviciilor Secolul XX s-a identificat cu o adevărată „explozie” a serviciilor datorată mai multor cauze. O primă cauză a fost creşterea fără precedent a concurenţei în dome-niul bunurilor de lar
MARKETINGUL SERVICIILOR Evoluţia marketingului serviciilor Secolul XX s-a identificat cu o adevărată „explozie” a serviciilor datorată mai multor cauze. O primă cauză a fost creşterea fără precedent a concurenţei
MARKETINGUL SERVICIILOR Terminologii Seminar II Caracteristicile specifice serviciilor Seminar III Clasificarea serviciilor Seminar IV Caracterizarea serviciilor care stau la baza specializării marketingului ser
Apariţia marketingului serviciilor este rezultatul extinderii opticii, activităţilor specifice şi instrumentarului său în tot mai multe domenii de activitate, pornind de la cele din sfera bunurilor de consum şi acoperind
Mk serviciilor...............
Marketingul-serviciilor
Curs de lectii marketingul serviciilor
Hvxkuhsv S A A A A A A A a as S S S S S S S
Relatiile care se stabilesc intre prestator si consummator sunt influentate de o diversitate de factori structurati in componentele:1.mediul intern 2.mediul extern 3.extramediul. Ca rezultat al specificului organizarii
Din punctu de vedere a intagibilitatiii shi toace celelalte 3
Am ales serviciul bancar deoarece poate fi descris sub mai multe aspecte!
Pentru „marketerii” din sfera bancară, implicaţiile profunde asupra managementului bancar sunt determinate de clienţi şi concurenţi. Acestea sunt două componente ale mediului de marketing ce determină strategia bănc