Cursuri Remesovschi Natalia

115 din 36

pptx Politica de produs

Politica de produs- marketingul produselor

docx Curs integru La Marketingul serviciilor

Tema 1. Marketingul Serviciilor - domeniu specializat al marketingului “ Cea mai eficientă abordare a marketingului serviciilor nu constă în reinventarea conceptului şi funcţiilor sale, ci în transferul lui ţinînd con

doc Marketingul Serviciilor - Note de Curs

Evoluţia marketingului serviciilor Secolul XX s-a identificat cu o adevărată „explozie” a serviciilor datorată mai multor cauze. O primă cauză a fost creşterea fără precedent a concurenţei în dome-niul bunurilor de lar

doc Tema 1

MARKETINGUL SERVICIILOR Evoluţia marketingului serviciilor Secolul XX s-a identificat cu o adevărată „explozie” a serviciilor datorată mai multor cauze. O primă cauză a fost creşterea fără precedent a concurenţei

doc MErketingul serviciilor

MARKETINGUL SERVICIILOR Terminologii Seminar II Caracteristicile specifice serviciilor Seminar III Clasificarea serviciilor Seminar IV Caracterizarea serviciilor care stau la baza specializării marketingului ser

doc Cauzele aparitiei marketingului serviciilor

Apariţia marketingului serviciilor este rezultatul extinderii opticii, activităţilor specifice şi instrumentarului său în tot mai multe domenii de activitate, pornind de la cele din sfera bunurilor de consum şi acoperind

ppt Mk serviciilor

Mk serviciilor...............

doc Marketingul-serviciilor

Marketingul-serviciilor

ppt Curs la mk serviciilor

Curs de lectii marketingul serviciilor

ppt Marketingul serviciilor

Marketingul serviciilor. conspect in power poit

doc Sce ff

Hvxkuhsv S A A A A A A A a as S S S S S S S

docx Tema 3 mediul de MK si specifikul pietii serviciilor

Relatiile care se stabilesc intre prestator si consummator sunt influentate de o diversitate de factori structurati in componentele:1.mediul intern 2.mediul extern 3.extramediul. Ca rezultat al specificului organizarii

docx Serviciul financiar bancar

Din punctu de vedere a intagibilitatiii shi toace celelalte 3

docx Implicaţiile intangibilităţii,inseparabilităţii, variabilităţii şi perisabilităţii asupra comportamentului consumatorului şi deciziei manageriale privind serviciile financiar bancare.

Am ales serviciul bancar deoarece poate fi descris sub mai multe aspecte!

docx Tehnici de fidelizare a consumatorilor de Servicii Bancare

Pentru „marketerii” din sfera bancară, implicaţiile profunde asupra managementului bancar sunt determinate de clienţi şi concurenţi. Acestea sunt două componente ale mediului de marketing ce determină strategia bănc