Cursuri la Management Strategic

115 din 22

doc CONCEPTE DE BAZĂ ÎN MANAGEMENTUL STRATEGIC

1.1. Contextul economico-social actual Trăim într-o perioadă caracterizată prin schimbări rapide şi deseori imprevizibile care succint, se remarcă printr-o serie de consecinţe nefavorabile, traumatizante: 1. Evoluţia m

pdf Management Strategic - Suport de curs

Cap. 1. CE ESTE MANAGEMENTUL STRATEGIC Cap. 2. ANALIZA EXTERNĂ Cap. 3. ANALIZA INTERNĂ. COMPETENŢELE FIRMEI Cap. 4. STRATEGII LA NIVEL DE AFACERE Cap. 5. STRATEGII CORPORATIVE Cap. 6. FUZIUNI ŞI ACHIZIŢII Cap. 7

doc Studiu de fezabilitate(managementul strategic)

2. descrierea investiţiei: a) concluziile studiului de prefezabilitate sau ale planului detaliat de investiţii pe termen lung (în cazul în care au fost elaborate în prealabil) privind situaţia actuală, necesitatea ş

pdf Ananliza ramurala si concurentiala

1. Importanţa şi esenţa analizei ramurale şi concurenţiale 2. Determinarea caracteristicilor economice dominante ale ramurii 3. Factorii cheie ai schimbărilor în ramură 4. Analiza forţelor competitive care acţionează asu

docx Globalizarea în sfera bancară

Globalizarea în sfera bancară

pdf Modelarea managerială

2.1 Modele de management strategic 2.1.1 Modelul I. Ansoff 2.1.2 Modelul G. Hofer şi D. Schendel 2.1.3 Modelul J.A. Pearce II şi R.B. Robinson 2.1.4 Modelul LCAG al şcolii de la Harvard 2.1.5 Modelul K. Andrews 2.1.6

doc Curs Management Strategic

curs management strategic rom

pdf Management strategic - suport de curs

MODULUL 1 MODELE DE GÂNDIRE ENTROPICE • Modele de gândire • Modele statice • Modele dinamice • Modele entropice MODULUL 2 MODELE DE GÂNDIRE FUNCŢIONALE • Modele liniare • Modele neliniare • Modele deterministe •

doc diagnosticul strategic

1Rolul si obiectivele diagnosticului strategic; 2.Tipurile de secvente diagnostic- decizie staregica; 3. Segmentarea strategica; 4. Metode utilizate in diagnostic.

doc Management Strategic

CAPITOLUL I. Noţiuni generale CAPITOLUL II. Modelul de management strategic Avantajele managementului strategic: CAPITOLUL III. Misiunea organizaţiei şi Viziunea organizaţiei CAPITOLUL IV. Analiza mediului extern

docx Matricea ADL nu permite precizarea strategiilor generice asociate fiecărei situaţii

test de autoEVALUARE

docx f attempt 3

TEST DE AUTOEVAluare

docx Question 1

TEST DE AUTOEVALUARE

doc Obiectivele interprinderii

3.1. Categoriile de finalităţi pentru întreprinderile industriale 3.2. Funcţiile practice ale obiectivelor 3.3. Conţinutul obiectivelor 3.4. Fixarea obiectivelor 3.5. Algoritmul de selecţie a obiectivelor Obiectivele, s

doc Continutul managementului strategic

2.1. Conceptul de planificare strategică 2.2. Etapele demersului strategic 2.3. Critica demersului strategic