Obiectivele interprinderii - Management Strategic

CURSUniversitate ASEM Profesor Nu Este Specificat

preview iconExtras din document

3.1. Categoriile de finalităţi pentru întreprinderile industriale 3.2. Funcţiile practice ale obiectivelor 3.3. Conţinutul obiectivelor 3.4. Fixarea obiectivelor 3.5. Algoritmul de selecţie a obiectivelor Obiectivele, scopurile, competenţele, misiunea şi vocaţia formează ansamblul de finalităţi pe care întreprinderea, prin demersurile iniţiale şi activităţile desfăşurate ulterior caută să le materializeze coerent şi unitar reuşind să creeze o imagine globală a ceea ce trebuie să îndeplinească organizaţia prin activităţile şi acţiunile sale. După P. Drucker, misiunea organizaţiei îl reprezintă răspunsul clar şi cuprinzător la întrebarea „Ce realizează afacerea noastră?”. În acest context, misiunea ATT (Societatea de Telefonie Americană) se exprimă sugestiv prin: „Afacerea noastră este de a oferi servicii.” Scopurile, în general latente, devin explicite mai ales în perioada crizelor acute, ele nu depind de voinţa conducătorului rezultând din constrângerile interne şi externe inerente la care este supusă întreprinderea: dezvoltare, supravieţuire, creşterea profitului, etc. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Obiectivele interprinderii Obiect: Management Strategic