Cursuri Grumeza Tatiana

110 din 10

pdf Curs marketingul serviciilor

Cuprins CAPITOLUL 1 MARKETINGUL SERVICIILOR - DOMENIU SPECIALIZAT AL MARKETINGULUI 1.1 Fundamentarea marketingului serviciilor 1.1.1 Conceptul şi caracteristicile serviciilor 1.1.2 Obiectul marketingului servi

docx Tehnici de stimulare a creativitatii personalului

Brainstorming Sinectica PHILIPS 66 Metoda Delbecq Tehnica Delphi Brainstorming Tehnica “braistorming” este o metodă bazată pe teoria dinamicii de grup,care constă în a se obţine cât mai multe idei(soluţii) pentru rezo

doc Studierea pietii

Tema 4 Piata reprezinta domeniul central de marketing deoarece este principala componenta a mediului extern al intreprinderii. Investigatia pietii se desfasoara permanent in primul rind pentru a cunoaste elementele ei de

doc Politica de produs

Tema 7 Un produs se poate defini ca fiind o combinatie de bunuri materiale si servicii necesare satisfacerii unei nevoi bine determinate. Produsul indeplineste functia de baza care reflecta motivatia cumpararii luisi fun

doc Cercetarea comportamentului consumatorului (CC)

Tema 5: Comportamentul consumatorului este definit ca totalitatea actelor, atitudinilor şi deciziilor acestuia privind utilizarea veniturilor sale pentru cumpărarea de mărfuri, servicii şi pentru economii. Studiile desc

doc focus grupul

Nu are descriere.

doc Gestionarea produselor intreprinderii

Conspect la tema "Gestionarea produselor intreprinderii"

doc mary kay

Analiza firmei de cosmetica mery key

doc Aparitia statului

Organizarea prestatala a societatii Caile de aparitie a statului Populatia Teritoriul Puterea publica (suveranitatea) Confederatia de state Statul a aparut pe o anumita treapta a evolutiei si dezvoltarii societatii. Ce

doc Mediul de marketing

Orice organizatie economica functioneaza in conditiile pe care i le ofera mediul sau extern, caruia i se mai spune si mediu de marketing. Pentru intreprindere, mediul de marketing se constituie intr-un ansamblu de oportu