Cuprins CAPITOLUL 1 MARKETINGUL SERVICIILOR - DOMENIU SPECIALIZAT AL MARKETINGULUI 1.1 Fundamentarea marketingului serviciilor 1.1.1 Conceptul şi caracteristicile serviciilor 1.1.2 Obiectul marketingului serviciilor 1.1.3. Sistemul de creare şi livrare a serviciilor 1.2 Specializarea marketingului serviciilor 1.3 Apariţia şi dezvoltarea marketingului serviciilor 1.4 Tipologia serviciilor CAPITOLUL 2 MEDIUL DE MARKETING AL ORGANIZAŢIEI PRESTATOARE DE SERVICII 2.1 Mediul intern al firmei 2.2 Mediul extern al organizaţiei prestatoare de servicii 2.2.1 Macromediul 2.2.2 Micromediul CAPITOLUL 3 COORDONATE ALE PIEŢEI SERVICIILOR 2.1 Caracteristicile pieţei serviciilor 2.2 Oferta de servicii 2.3 Cererea de servicii 2.4 Strategii pentru echilibrarea cererii şi ofertei 2.5 Dimensiunile pieţei firmei de servicii 2.5.1 Aria pieţei 2.5.2 Structura Pieţei 2.5.3 Capacitatea pieţei CAPITOLUL 4 COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE SERVICII 4.1 Caracteristici ale comportamentului consumatorului de servicii 4.2 Factori ce influenţează comportamentul consumatorului de servicii 4.3 Procesul decizional de cumpărare a serviciilor CAPITOLUL 5 MARKETING STRATEGIC ОN SERVICII 5.1 Conceptul de planificare strategică Violeta Rădulescu 5.2 Planificarea strategică orientată spre piaţă 5.2.1 Definirea misiunii organizaţiei 5.2.2 Definirea unităţilor strategice de activitate şi a obiectivelor strategice 5.2.3 Strategii generale de dezvoltare 5.3 Planificarea strategică a activităţii 5.3.1 Misiunea unităţii strategice de activitate 5.3.2 Auditul de marketing 5.3.3 Formularea strategiei 5.4 Planificarea strategică de marketing 5.4.1 Segmentarea pieţei 5.4.2 Poziţionarea serviciilor 5.4.3 Formularea strategiei de marketing 5.4.4 Elaborarea programelor de marketing 5.5 Mixul de marketing оn servicii CAPITOLUL 6 POLITICA DE PRODUS ОN SERVICII 6.1 Conceptul de produs оn servicii 6.2 Strategii de produs 6.3 Instrumente ale politicii de produs CAPITOLUL 7 POLITICA DE PREŢ 7.1 Condiţiile adoptării politicii de preţ 7.2 Strategii de preţ оn servicii 7.3 Principii etice оn stabilirea preţului CAPITOLUL 8 POLITICA DE DISTRIBUŢIE 8.1 Conţinutul distribuţiei оn servicii 8.2 Strategii de distribuţie CAPITOLUL 9 POLITICA DE PROMOVARE 9.1 Conţinutul promovării оn servicii 9.2 Structura activităţii promoţionale 9.3 Strategii promoţionale оn servicii CAPITOLUL 10 STRATEGII DE MARKETING RELAŢIONAL ОN SERVICII 10.1 Strategii ce vizează relaţiile cu clienţii 10.2 Strategii ale relaţiilor cu personalul 10.3 Strategii ale relaţiilor cu partenerii
Comentariul tau va fi primul
Curs: Curs marketingul serviciilor Profesor: Grumeza Tatiana