Mediul de marketing - Grumeza Tatiana

CURSUniversitate USM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

Orice organizatie economica functioneaza in conditiile pe care i le ofera mediul sau extern, caruia i se mai spune si mediu de marketing. Pentru intreprindere, mediul de marketing se constituie intr-un ansamblu de oportunitati, dar si de primejdii. Pentru a valorifica in interesul sau oportunitatile, dar si pentru a se feri de primejdii, prima conditie este ca firma sa cunoasca componentele, fizionomia si mecanismul de functionare a mediului, factori care ii influenteaza activitatea de marketing si fortele ce afecteaza nivelul performantelor sale economice. Mediu de MK(mediul extern al firmei)- reuneste ansamblul de factori si forte externe acesteia, capabile sa influenteze mentinerea sau dezvoltarea schimburilor pe pietele pe care activeaza. Unii factori variabili de mediu afecteaza toate ramurile si intreprinderile economice si nu pot fi stapaniti sau preveniti prin activitatile firmelor. Acesti factori alcatuiesc macromediul. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Mediul de marketing Profesor: Grumeza Tatiana