Cursuri Dragan Dumitru

115 din 21

pdf Agromarketing Capitolul 11

Obiective • cunoaúterea tehnicilor de stabilire a pre urilor produselor agroalimentare; • eviden ierea principalelor strategii de pre uri utilizate de cãtre întreprinderile agroalimentare;

pdf Agromarketing Capitolul 10

Obiective • cunoaúterea tehnicilor de stabilire a pre urilor produselor agroalimentare; • eviden ierea principalelor strategii de pre uri utilizate de cãtre întreprinderile agroalimentare;

pdf Agromarketing Capitolul 9

CAPITOLUL 9 DISTRIBU ,$352'86(/25$*52$/,0(17$5( Obiective • SUH]HQWDUHD FRQFHSWXOXL úL D IXQF LLORU GLVWULEX LHL SURGXVHORU agroalimentare; • HYLGHQ LHUHD DYDQWDMHORU GLVWULEX LH

pdf Agromarketing Capitolul 8

Obiective • SUH]HQWDUHD FRQFHSWHORU GH FDOLWDWH úL VWDQGDUGL]DUH D SURGXVHORU agroalimentare; • HYLGHQ LHUHDGLIHUHQ LHULORUFDOLWDWLYHDOHSURGXVHORUDOLPHQWDUHúL a modalitã LORU

pdf Agromarketing Capitolul 7

Obiective • HIHFWXDUHD XQRU GHOLPLWmUL FRQFHSWXDOH úL FODVLILFmUL SULYLQG produsele agroalimentare; • HYLGHQ LHUHD FRQVWUkQJHULORU SULYLQG SURVSH LPHD SURGXVHORU agroalimentare; •

pdf Agromarketing Capitolul 6

Obiective: • HYLGHQ LHUHD IDFWRULORU LQWHUQL úL H[WHUQL FDUH FRQGXF OD IRUPDUHD FRPSRUWDPHQWXOXL FRQVXPDWRUXOXL FkW úL DO FXPSmUDWRUXOXL vQ ansamblul lor; • identificarea diferi

pdf Agromarketing Capitolul 5

Obiective: • HYLGHQ LHUHD IDFWRULORU LQWHUQL úL H[WHUQL FDUH FRQGXF OD IRUPDUHD FRPSRUWDPHQWXOXL FRQVXPDWRUXOXL FkW úL DO FXPSmUDWRUXOXL vQ ansamblul lor; • identificarea diferi

pdf Agromarketing capitolul 4

CAPITOLUL 4 &216808/)$0,/,$/ù,&803­5$5($ DE PRODUSE ALIMENTARE Obiective • vQ HOHJHUHDIXQGDPHQWHORUFDUHVWDXODED]DGHFL]LHLGH FXPSmUDUHúLFRQVXPDSURGXVHORUDOLPHQWDUH • HYLGH

pdf Agromarketing. Capitolul 3

Obiective • HYLGHQ LHUHDPRWLYD LHLSHQWUXFDUHHVWHQHFHVDUã studierea cererii finale; • vQ HOHJHUHD HVHQ HL FRQFHSWXOXL úL D PHWRGHORU GH VWXGLHUH D cererii finale; • FXQRDúWHUHD P

pdf Agromarketing Capitolul 1

Obiective • în elegerea importan ei economice úi sociale a agromarketingului; • definirea conceptului úi a sistemului de agromarketing; • eviden ierea particularitã ilor agromarketingului

pdf Agromarketing Bibliografie

Capitolul 4 )$&725,,'(&5(ù7(5($352'8& ,(, '(*5Æ8ù,32580% 5HVXUVHOHGHSURGXF LHDOHDJULFXOWXULL 'XS  QDWXUD ORU UHVXUVHOH SURGXF LHL DJULFROH VH FODVLILF  vQ WUHL PDUL

pdf Agrofitotehnie Capitolul 5

Capitolul 4 )$&725,,'(&5(ù7(5($352'8& ,(, '(*5Æ8ù,32580% 5HVXUVHOHGHSURGXF LHDOHDJULFXOWXULL 'XS  QDWXUD ORU UHVXUVHOH SURGXF LHL DJULFROH VH FODVLILF  vQ WUHL PDUL

pdf Agrofitotehnie Capitolul 4

Capitolul 4 )$&725,,'(&5(ù7(5($352'8& ,(, '(*5Æ8ù,32580% 5HVXUVHOHGHSURGXF LHDOHDJULFXOWXULL 'XS  QDWXUD ORU UHVXUVHOH SURGXF LHL DJULFROH VH FODVLILF  vQ WUHL PDUL

pdf Agrofitotehnie Capitolul 3

Capitolul 3 TEHNOLOGIA DE CULTIVARE A PORUMBULUI 5RWD LD 3RUXPEXOSRDWHILFXOWLYDWFXEXQHUH]XOWDWHGXS WRDWHFXOWXULOH3URGXF LLPD[LPHVHRE LQ GXS  SUHPHUJ WRDUHOH FDUH VH UHFROWHD]  vQ

pdf Agrofitotehnie Capitolul 2

Capitolul 2 7(+12/2*,$'(&8/7,9$5($*5Æ8/8,'(72$01 3HQWUX D VH SXWHD DSOLFD R WHKQRORJLH FRUHFW  WUHEXLH V  ILH FXQRVFXWH SDUWLFXODULW LLOH PRUIRORJLFH DQH[D úLELRORJLFH DQH[D