Obiective • HIHFWXDUHD XQRU GHOLPLWmUL FRQFHSWXDOH úL FODVLILFmUL SULYLQG produsele agroalimentare; • HYLGHQ LHUHD FRQVWUkQJHULORU SULYLQG SURVSH LPHD SURGXVHORU agroalimentare; • prezentarea unor modalitã L GH JHVWLXQH D SURGXVHORU ultraproaspete; • FXQRDúWHUHDSUDFWLFLORUPDQDJHULDOHSULYLQGGHFL]LLOHGHDGRSWDUH DXQHLPmUFLúLDPHQ LQHULLORLDOLWã LLID ã de aceasta; • SUHYL]LRQDUHDWHQGLQ HLFXPSãrãtorilor de a trece de la o marcã la alta; • SUH]HQWDUHD H[SHULHQ HL SR]LWLYH vQ FH SULYHúWH SURGXVHOH de marcã în industria laptelui din România; • vQ HOHJHUHDHVHQ HLúLUROXOXLFRQGL LRQmULLúLDPEDOmULLSURGXVHORU agroalimentare. 7.1 'HOLPLWmULFRQFHSWXDOHúLFODVLILFmULSULYLQGSURGXVHOH agroalimentare CAPITOLUL 7 352'868/$*52$/,0(17$5&21', ,21$5($ ù,$0%$/$5($
Comentariul tau va fi primul
Curs: Agromarketing Capitolul 7 Profesor: Dragan Dumitru