Obiective: • HYLGHQ LHUHD IDFWRULORU LQWHUQL úL H[WHUQL FDUH FRQGXF OD IRUPDUHD FRPSRUWDPHQWXOXL FRQVXPDWRUXOXL FkW úL DO FXPSmUDWRUXOXL vQ ansamblul lor; • identificarea diferitelor etape ale procesului de cumpãrare; • reliefarea rolului pe care vO DUH vQ HOHJHUHD FRPSRUWDPHQWXOXL FRQVXPDWRUXOXL vQ VHJPHQWDUHD SLH HL úL vQ IXQGDPHQWDUHD activitã LLGHPDUNHWLQJ 1R LXQLJHQHUDOHSULYLQGFRPSRUWDPHQWXO consumatorului CAPITOLUL 5 COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI ù,6(*0(17$5($3,( (,$/,0(17$5( 'HILQL LH: comportamentul consumatorului reprezintã un sistem de activitã L úL SURFHVH GHFL]LRQDOH LPSOLFDWH vQ DOHJHUHD SURFXUDUHDúLXWLOL]DUHDSURGXVHORUVDXVHUYLFLLORU Se sugereazã uneori cã acest comportament al consumatorului este doar în interesul marketerilor, doarece ei doresc sã îl influen H]H úL Vã îl schimbe. O aVHPHQHD DILUPD LH PmUHúWH LQYDULDELOFRQWURYHUVDvQFHHDFHSULYHúWHvQWUHEDUHDGDFmPDUNHWLQJXO HVWHRSURIHVLHHWLFm,QWXLWLYHVWHJUHúLWFDRULFHRUJDQL]D LHVã caute sã manipuleze comportamentul oamenilor. Adevãrul este cã marketingul poate promova un produs sau un serviciu, dar numai dacã oamenii viza LSHUFHSDFHOSURGXVVDXVHUYLFLXFDILLQGUHOHYDQW pentru nevoile lor, atunci când ei nu l-au încercat niciodatã. În plus,
Comentariul tau va fi primul
21:51Curs: Agromarketing Capitolul 6 Profesor: Dragan Dumitru