Seminarii la Cercetari de Marketing

115 din 23

docx Plan de cercetari de marketing

Cuprins: 1. Identificarea şi definirea problemei de cercetat 2. Fixarea obiectivelor cercetării 3. Formularea ipotezelor 4. Determinarea nevoilor de informaţii 5. Alegerea metodei de colectare a datelor

doc Cercetari de marketing

1.Sistemul informaţional de marketing (SIM): noţiune şi structură Fiecare firmă trebuie să direcţioneze fluxul informaţiilor de marketing către managerii săi de marketing. Companiile analizează nevoile de informaţii ale

docx Documentarea

1.Scurt istoric a produsului Vinul a apărut pentru prima dată în zonele Caucaz, Mesopotamia, și apoi Egipt, însă grecii l-au transformat într-un produs de larg cosum, fiind principala marfă de export a acestora. Vinul

docx Ce inseamna pr

Relatiile publice inseamna reputatie - rezultatul a ceea ce faci, ce spui si a ceea ce spun ceilalti despre tine. Relatiile publice reprezinta disciplina care se ocupa de reputatie in scopul castigarii intelegerii, su

docx Fisa experimentala

Fisa experimentala Produsul Covrigi Va rugam sa acordati note urmatoarelor caracteristici (de la 1 neimportant , la 5 foarte important). Importanta caracteristicii Caracteristici Produsul

pdf 4Probleme rezolvate la cercetari de mk

1.Sistemul informaţional de marketing (SIM): noţiune şi structură 2.Sistemul înregistrărilor interne - ca parte componenta a SIM 3.Sistemul de supraveghere a pieţei - ca parte componenta a SIM 4.Sistemul cercetărilor

docx Cercetar.de mk

Internetul, al doilea medic de familie. Cat de des merg romanii la medic intr-un an

pdf Metode cercetare, tema 3

Metode cercetare tema 3 la cercetari

docx Tema 3 la cercetari de mk

Documentarea, sondaju, observarea

docx Problema fluxului maxim în reţea de transport. CO

1. Problema fluxului maxim în reţea de transport: modelul matematic al problemei; noţiunea de tăietură; tăietură minimă; teorema Ford-Fulckerson. O retea de transport - graf orientat in care fiecare muchie are asociata

pdf Probleme rezolvate la Cercetari de MK

Problema ( Testul " hi patrat ") Problema (previziunea cotelor de piaţă– modelul lanţurilor Markov) Problema (calculul erorii medii pătratice pentru o proporţie) Problema (determinarea mărimii eşantionului în cazul unei

docx Cercetare de marketing Farmacia Felicia

1.Identificarea problemei cercetării 2.Stabilirea obiectivelor , ipotezelor cercetării şi necesarului de informaţii Farmacia „Felicia” este în prezent cea mai mare reţea de farmacii din R. Moldova. În anul 1997 a fost d

docx Efectuarea unui studiu de marketing

DE CE ANUME TREBUIE SĂ ŢINEM CONT ÎN EFECTUAREA UNUI STUDIU DE MARKETING CERERE OFERTA LOCALĂ ŞI EXTERNĂ DISTRIBUŢIE CONSTRÎNGERI ADMINISTRATIVE

docx Fisa experimentala la Cercetari de Marketing

Vă rugăm să acordați note următoarelor caracteristici, de la 1 (foarte puțin important /prost) la 10 (foarte important bun) ...

pdf Sony Ericsson – understanding the mobile phone market

When Sony Ericsson launched it faced a wide range of challenges. Stephen Palmer examines the research behind its success. In October 2001 the joint venture of Sony Ericsson Mobile Communications was formed; a new brand