1.Sistemul informaţional de marketing (SIM): noţiune şi structură 2.Sistemul înregistrărilor interne - ca parte componenta a SIM 3.Sistemul de supraveghere a pieţei - ca parte componenta a SIM 4.Sistemul cercetărilor de marketing - ca parte componenta a SIM 5.Sistemul cercetărilor de marketing: aria cercetărilor de marketing 6.Organizarea cercetărilor de marketing în întreprinderi 7.Identificarea şi definirea problemei cercetării - ca etapă a procesului cercetării de marketing 8.Fixarea obiectivelor şi formularea ipotezelor cercetării de marketing - ca etape ale procesului cercetării de marketing 9.Alegerea metodei de colectare a datelor - ca etapă a procesului cercetării de marketing 10.Selectarea tipului de cercetare - ca etapă a procesului cercetării de marketing 11.Elaborarea planului cercetării - ca etapă a procesului cercetării de marketing
Comentariul tau va fi primul 
Seminar: 4Probleme rezolvate la cercetari de mk Obiect: Cercetari de Marketing