Cercetare de marketing Farmacia Felicia - Cercetari de Marketing

SEMINARUniversitate ASEM Profesor Saharnean

preview iconExtras din document

1.Identificarea problemei cercetării 2.Stabilirea obiectivelor , ipotezelor cercetării şi necesarului de informaţii Farmacia „Felicia” este în prezent cea mai mare reţea de farmacii din R. Moldova. În anul 1997 a fost deschisă prima farmacie. Reţeaua este reprezentată de 12 farmacii amplasate strategic în capitală. Principala activitate o reprezintă comercializarea medicamentelor de la diverşi producători.”Felicia” este mai degrabă un magazin de produse farmaceutice, cosmetice şi penrtu îngrijire zilnică, produse destinate unei alimentaţii sănătoase , produse pentru mame şi bebeluşi,aromaterapie.Deasemenea, clienţilor le sunt oferite consultaţii şi recomandăricalitative privind alegerea produsului potrivit fiecărui consumator în parte. Cea mai mare realizare a companiei este deschiderea în 2005 a primului market farmaceutic din Moldova care practică o formă deschisă de vînzare. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Seminar: Cercetare de marketing Farmacia Felicia Obiect: Cercetari de Marketing