Situaţia terţiarului pe plan naţional şi internaţional pentru perioada anilor 2010-2015 în evoluţie şi comparativ prin următorii indicatori:
Cuprins Caracteristici de bază ale serviciilor. Piaţa transportului aerian de pasageri în RM Probleme generate de intangibilitatea și inseparabilitatea serviciilor Segmentul de piaţă Standardele companiilor aeri
Serviciul de telefonie mobile Dinamica de dezvoltare a serviciului de telefonie mobila Segmentul de piață a serviciilor de telefonie mobila Probleme în cazul prestării serviciului de telefonie mobila Concurenți Algoritmu
Fenomenul Retail - ce model preia Moldova?”
Săptămâna III/ 02 IV/ 02 I/ 03 II/ 03 III/ 03 IV/ 03 I/ 04 II/ 04 III/ 04 IV/ 04 I/ 05 II/ 05 III/ 05 IV/ 05 20.02.13 17:30 26.02.13 12:00 08.03.13 16:00 15.03.13 09:30 19.03.13 15:30
Subiectu 1,2,3..............................................................................
Compania Moldcell și-a început activitatea pe piața Republicii Moldova la 28 aprilie 2000, deschizând o nouă era în dezvoltarea comunicației mobile în această țară. Chiar de la fondarea companiei principalul scop a fost
1. Volumul totalal prestațiilor 2. Valoarea prestațiilor pe anii 2007-2011, fără anul 2008 3. Ritmul de creșterea cifrei de afaceri a întreprinderilor ce prestează ervicii de transport pe anii 2007-2011, fără anul 2008 4
Proiect pe plan national si international
Serviciile companiei “Orange” Nucleu: Oferirea serviciilor de comunicatii. O serie de abonamente: • Prepay(promo; SIM Orange PrePay; reincarcarea contului; planuri tarifare; Optiuni PrePay si Pachete bonusuri;
Proiect la marketingul serviciilor pt. orange romainia