Săptămâna III/ 02 IV/ 02 I/ 03 II/ 03 III/ 03 IV/ 03 I/ 04 II/ 04 III/ 04 IV/ 04 I/ 05 II/ 05 III/ 05 IV/ 05 20.02.13 17:30 26.02.13 12:00 08.03.13 16:00 15.03.13 09:30 19.03.13 15:30 10.04.13 12:30 17.04.13 19:00 27.04.13 11:15 01.05.13 14:40 10.05.13 23:23 Casier Taxi Florarie Stomatologie Servicii comunale Transport public Constructie Alimentatie publica Internet Supermarketul Nr.1 Floraria din Scuarul Catedralei Posta Moldovei Autogara de Nord UrbanMansarde Foisor Moldtelecom Top-Shop Atitudine neserioasa fata de serviciu; Nedorinta de a repara dintii in urma tratamentului primit necorespunzator. Atitudine necorespunzatoare a personalului; Sofer nepoliticos, nu raspundea la cerintele pasagerilor. Nedorinta de a repara prejudiciile aduse; atitudine neserioasa; Asteptarea chelnerului timp de 1 ora. Neatentie si nici un fel de responsabilitate din partea chelneritei. Neatentia din partea personalului aduce la deranjul clientilor. Marketing agresiv din partea acestora.
Comentariul tau va fi primul
Proiect: Lucrare parctica la Marketingul serviciilor Obiect: Marketingul Serviciilor