Fituici Savciuc Oxana

19 din 9

jpg Orar examne

Orar examene, tes martkine

doc Important pentru examen tehnici promotionale

Important pentru examen tehnici promotionale SAVCIUC

doc Bilete tehnici promotionale

Bilete tehnici promotionale

doc Copiute pentru examen Marketing II

1. Rolul si sfera investigatiilor de piata.Factorii evolutiei pietei. 2. Metode si tehnici de studiere a dimensiunilor cantitative a pietei. 3. Metode si tehnici de studiere a localizarii activitatii pe piata. 4. Esenta

doc Examen karketing anu 3

Examen de licenta la marketing anul III La zi

docx Examen la tehnici promotionale

Intrebari si raspunsuri pentru examen, totul intregime

doc Copiute la MK anul 1 (examen , sem 2)

.Rolul si sfera investitiilor de piata. Factorii evolutiei pietii: •Piata ocupa rolul si locul principal in mediul extern, in care isi desfasoara activitatea orice intreprindere, institutie, organizatie. •Studierea pie

doc Copiute examen marketing II

1.Rolul si sfera investigatiilor de piata.Factorii evolutiei pietei. 2.Metode si tehnici de studiere a dimensiunilor cantitative a pietei. 3.Metode si tehnici de studiere a localizarii activitatii pe piata. 4. Esenta si

doc Copiute -Tehnologii Promotionale

1.Obiectivele si continutul comunicatiilor de MK 2.Factorii si conditiile de influenta a eficientei comunicatiilor de MK. 3.Tendintele mondiale ale pietei reclamei 4.Tendintele pietei reclamei in R.M 5.Continutul ,