Copiute pentru examen Marketing II - Savciuc Oxana

FITUICIUniversitate ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

1. Rolul si sfera investigatiilor de piata.Factorii evolutiei pietei. 2. Metode si tehnici de studiere a dimensiunilor cantitative a pietei. 3. Metode si tehnici de studiere a localizarii activitatii pe piata. 4. Esenta si continutul procesului de segmentare a pietei. Criterii de segmentare. Esenta strategiilor de mk nediferentiat, diferentiat, concentrat. 5. Cererea de marfuri. Elasticitatea cererii. Metode si tehnici de studiere a cererii de marfuri.Particularitatile cerereii de marfuri in cadrul pietei de bunuri de utilizare productiva. 6. Oferta de marfuri. Directii de studiere a ofertei de marfuri.Particularitatile ofertei in cadrul pietei de bunuri de utilizare productiva. 7. Continutul si rolul previziunii de mk. Metode calitative de previziune. 8. Continutul si rolul previziunilor de mk. Metode cantitative de previziune. 9. Esenta si continutul politicii de mk.Obiective de mk ale intrprinderilor. 10. Strategii si tactici de mk ale intreprinderilor. 11. Esenta conceptului de mk mix 12. Produsul in viziunea de mk.Continutul politicii de produs. 13. Decizii de MK referitoare la gama de produse a intreprinderii: 14. Politica de marca a intreprinderii industriale: 15. Decizii de mk referitor la ambalajul si etichetarea produselor 16. Ciclul de viata al produsului si rolul lui in luarea deciziilor de MK 17. Procesul de creare a noilor produse ca parte componenta a politicii de produs a intreprinderii industriale 18. Strategii tipice de mk in domeniul produsului. Pozitionarea produselor. ... 33. Compartimentul de mk si locul lui in sistemul organizatoric si de conducere aintreprinderii industriale

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Copiute pentru examen Marketing II Profesor: Savciuc Oxana