Fituici la POO

13 din 3

doc Copiute pentru Examen la Programarea Orientată pe Obiecte

1. Clase. 2. Structuri si clase. 3. Uniuni si clase. 4. Uniuni anonime. 5. Functii prietene. 6. Clase prietene. 7. Functii inline. 8. Definirea functiilor inline într-o clasă. 9. Functii constructor cu parametrii. 10. Fu

docx Biletul nr. 2 pentru examen la Programarea Orientata pe Obiecte

1. Procesul de dezvoltare a produselor software (software engineering) in maniera OO (Orientata Obiect) presupune activitati la nivel macro (macroproces) si activitati nivel micro (microproces). Macroprocesul de dezvol

docx Biletul nr.1 pentru examen la POO Programarea Orientata pe Obiecte

Bilet pentru examen la POO Programare Orientata pe Obiecte 1. Aceasta este o scurta prezentare a agentului programarii orientate (AOP) cadru. AOP poate fi privit ca o specializare de programare orientat pe obiecte.De st