1. Clase. 2. Structuri si clase. 3. Uniuni si clase. 4. Uniuni anonime. 5. Functii prietene. 6. Clase prietene. 7. Functii inline. 8. Definirea functiilor inline într-o clasă. 9. Functii constructor cu parametrii. 10. Functiile constructor cu un parametru: un caz special. 11. Membrii de tip static ai claselor. 12. Membrii statici de tip date. 13. Functii membre statice. 14. Cînd sunt executati constructorii si destructorii. 15. Operatorul de specificare a domeniului. 16. Clase imbricate. 17. Clase locale. 18. Transmiterea obiectelor catre functii. 19. Returnarea obiectelor. 20. Atribtuirea obiectelor. 21. Matrice, pointeri si referinte. 22. Matrice de obiecte. 23. Matrice initializate/ matrice neinitializate. 24. Pointeri către obiecte.? 25. Pointerul this. 26. Pointeri către tipuri derivate. 27. Referinte. 28. Parametri de referintă. 29. Transmiterea referintelor către obiecte. 30. Returnarea referintelor. 31. Referinte independente. 32. Restrictii pentru referinte. 33. Operatorii de alocare dinamică din C++. 34. Alocarea de memorie obiectelor. 35. Supraîncărcarea functiilor si a operatorilor. 36. Supraîncărcări de functii si ambiguităti. 37. Supraîncărcarea functiilor constructor. 38. Crearea unei functii operator membru. 39. Crearea operatorilor de incrementare si de decrementare cu prefix si cu sufix. 40. Supraîncărcarea operatorilor prescurtati. 41. Restrictii la supraîncărcarea operatorilor. 42. Supraîncărcarea operatorilor folosind o functie friend. 43. Folosirea unui friend pentru a supraîncărca ++ si --. 44. Functiile friend operator adaugă flexibilitatea. 45. Supraîncărcarea operatorilor new si delete. 46. Supraîncărcarea operatorilor new si delete pentru matrce. 47. Supraîncărcarea unor operatori speciali. 48. Supraîncărcarea pentr []. 49. Supraîncărcarea pentru (). 50. Supraîncărcarea pentru >. 51. Supraîncărcarea pentru +. 52. Supraîncărcarea pentru -. 53. Supraîncărcarea pentru operatorii: # (atribuire)-=. 54. Supraîncărcarea pentru .(punct). 55. Supraîncărcarea pentru sizeof. 56. Supraîncărcarea pentru operatorul virgulă. 57. Mostenirea. 58. Controlul accesului la clasa de bază. 59. Mostenirea si membrii protejati. 60. Mostenirea protected a clasei de bază. 61. Mostenirea din clasa de bază multiple. 62. Constructori, destructori si mostenire. 63. Cind sunt executate functiile constructor si destructor. 64. Transmiterea parametrilor spre constructorii clasei de bază. 65. Permiterea accesului. 66. Clase de bază virtuale. 67. Functii virtuale si polimorfism. 68. Functiile virtuale. 69. Atributul virtual este mostenit. 70. Functiile virtuale sunt ierarhizate. 71. Functii virtuale pure. 72. Clase abstracte. 73. Utilizarea functiilor virtuale. 74. Legături initiale/ulterioare. 75. Sabloanele. 76. Functii generice. 77. () functie cu două tipuri generice. 78. Supraîncărcarea explicită a unei functii generice. ... 93. Utilizarea componentelor: Form, TQRBand, QuickReport, TDataSource, TTable, TField,TBDGrid, TQuery, SQL Explorer.
Comentariul tau va fi primul
20:09Fituici: Copiute pentru Examen la Programarea Orientată pe Obiecte Universitate: ASEM