Hipertensiuneaaaaaaaaaaaaaaa
1. Sistemul de certificare în republica Moldova. 2. Importanţa farmacopeilor (ed.XI, ed.X română, europeană, e.t.c.) în efectuarea controlului calităţii preparatelor medicamentoase. 3. Sistemul GMP şi GLP. Rolul lo
Gdlh;jsiokzfx viljqsdwla,eg f;oiushwadliy
Fsdghflxi weiujewoiur9oeiwjș
10.1. Baze teoretice 10.1.1. Formularea generală a problemei 10.1.2. Formularea matematică a problemei 10.1.3. Algoritmi de optimizare a reţelelor multipunct 10.1.4. Determinarea arborelui de lungime minimă 10.1.5. Algor
Imbunatatirea vederii. Exercitii pentru ochi
Capitolul I. NOŢIUNI GENERALE DE MARKETING FARMACEUTIC 1.1. Conceptul de marketing. Definiţii 1.2. Etape în evoluţia practicii şi teoriei marketingului 1.3. Organisme internaţionale în domeniul marketingului 1.4. P