Cursuri Pascari Ludmila

14 din 4

doc Curs Marketing de Ludmila Pascari (Capitolul 12-15)

POLITICA DE PREŢ ÎN MIXUL DE MARKETING 1. PREŢUL - VARIABILĂ A MIXULUI DE MARKETING 2. PROCESUL DE ELABORARE A POLITICII DE PREŢ POLITICA DE DISTRIBUŢIE CA COMPONENTĂ A MIXULUI DE MARKETING 1. CONCEPTUL ŞI ROLUL DISTRIB

doc Curs Marketing de Ludmila Pascari (Capitolul 8-11)

SEGMENTAREA PIEŢEI ŞI POZIŢIONAREA MĂRFURILOR 1. SEGMENTAREA. CRITERIILE DE SEGMENTARE A PIEŢEI 2. PROCESUL DE SEGMENTARE PREVIZIUNI DE MARKETING 1. CONCEPTUL ŞI ROLUL PREVIZIUNILOR DE MARKETING 2. METODE DE PREVIZIUNI

doc Curs Marketing de Ludmila Pascari (Capitolul 5-8)

COMPORTAMENTUL DE CUMPĂRARE AL FIRMELOR 1. CARACTERISTICA PROCESULUI DE CUMPĂRARE AL FIRMELOR 2. PROCESUL DE ACHIZIŢIONARE A BUNURILOR ŞI SERVICIILOR PE PIAŢA DE AFACERI CERCETĂRI DE MARKETING 1. CONŢINUTUL, DOMENIILE Ş

doc mk tema 3

tema :Piata in viziunea de marketing