Curs Marketing de Ludmila Pascari (Capitolul 12-15) - Pascari Ludmila

CURSUniversitate ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

POLITICA DE PREŢ ÎN MIXUL DE MARKETING 1. PREŢUL - VARIABILĂ A MIXULUI DE MARKETING 2. PROCESUL DE ELABORARE A POLITICII DE PREŢ POLITICA DE DISTRIBUŢIE CA COMPONENTĂ A MIXULUI DE MARKETING 1. CONCEPTUL ŞI ROLUL DISTRIBUŢIEI 2. DIMENSIUNILE ŞI CATEGORIILE CANALELOR DE DISTRIBUŢIE 3. INTEGRAREA FIRMELOR ÎN PROCESUL DE DISTRIBUŢIE 4. DISTRIBUŢIA FIZICĂ A MĂRFURILOR 5. ALTERNATIVE STRATEGICE DE DISTRIBUŢIE POLITICA DE PROMOVARE CA COMPONENTĂ A MIXULUI DE MARKETING 1. CONŢINUTUL ŞI ROLUL PROMOVĂRII VÂNZĂRILOR 2. PUBLICITATEA 3. PROMOVAREA VÂNZĂRILOR 4. RELAŢII PUBLICE (PUBLIC RELATIONS) 5. FORŢELE DE VÂNZARE 6. ALTERNATIVE ALE STRATEGIEI PROMOŢIONALE PLANUL DE MARKETING 1. CONCEPTUL DE PLANIFICARE STRATEGICĂ 2. PROCESUL DE PLANIFICARE ÎN MARKETING

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Curs Marketing de Ludmila Pascari (Capitolul 12-15) Profesor: Pascari Ludmila