Cursuri Gangan Andrei

115 din 21

doc Tema 10 TCC

Comportamentul neraţional este lipsit de multe din acestea. În baza acestui comportament stau procese psihologice, ce au tangenţe superficiale cu raţionamentele logice. După realizarea acestei acţiuni, persoana revine la

doc Tema 8 - Comportamentul economic al consumatorului

Elementele specificate, cunoscute şi sub denumirea de „factori de influenţă asupra cererii”, determină adoptarea de către consumatori a deciziilor privind alocarea de venituri şi achiziţionarea de mărfuri la anumite preţ

doc Tema 7 - Teoria ofertei

Oferta reprezintă cantitatea de mărfuri şi servicii pe care producătorii (vânzătorii) le pot oferi cumpărătorilor (consumatorilor) la preţuri curente într-o anumită perioadă de timp.

doc Tema 6 - Teoria cererii

Cererea este o categorie economică a producţiei de mărfuri. Ea se evidenţiază în cadrul schimbului de mărfuri şi exprimă necesitatea sumară în diferite mărfuri. Trebuie să deosebim cererea asupra mărfurilor de consum per

doc TCC tema 5 Etapele procesului decizional al consumatorului

Apariţia unei nevoi nesatisfăcute reprezintă prima etapă a procesului decizional, atunci când consumatorul recunoaşte existenţa unei probleme ce ţine de satisfacerea anumitor nevoi de consum de ordin fiziologic (nevoia î

doc TCC tema 4 modele de comportament al consumatorului

Molodelul Marshallian este denumit astfel după numele creatorului său, A. Marshall. Acest model acreditează teoria potrivit căreia deciziile de cumpărare, precum şi achizitionarea propriu-zisă a mărfurilor şi / sau servi

doc Personalitatea consumatorului

Tema 3 3.1 Esenţa şi tipologia consumatorului Consumatorul reprezintă o persoană fizică sau juridică care răspunde pentru actul de consumare finală a bunurilor şi serviciilor. În practică, consumatorii pot fi divizaţi î

doc Motivarea consumatorului

Tema 2 Asupra oricărei persoane, în procesul consumului influenţează un număr mare de diferiţi factori, cum ar fi: - Nevoile de consum; - Scopurile propuse de consumator; - Stilul de viaţă; - Stimulii sociali; - Si

doc Tema 1 Obiectul de studiu al cursului

Dezvoltarea relaţiilor de producţie poate fi divizată în 3 perioade: I. Perioada preindustrială – care începe o dată cu apariţia omului şi se termină cu destrămarea feudalismului. II. Perioada industrială – care porneşte

doc TE 16

Nu are descriere.

doc TE 15

Nu are descriere.

doc TE 14

Nu are descriere.

doc TE 13

Nu are descriere.

doc TE 12

Nu are descriere.

doc TE 11

Nu are descriere.