Cursuri la Cercetari Avansate de Marketing

17 din 7

docx Tema 3 la Cercetari Avansate de Marketing

Testarea parametrică T și Z Testele statistice pot fi clasificate pornind de la mai multe criterii: Criteriul parametric şi neparametric – criteriul unilateral sau bilateral Un test este neparametric, dacă: – vari

docx Tema 2 prescurtat, la Cercetari avansate de marketing

TEMA 2 Crosstab este un tip de analiza: – Bivariată sau multivariată: examinează concomitent 2 sau mai multe variabile (spre deosebire de cea univariată – câte 1 variabilă) – Variabilele examinate sunt categoriale

docx Tema 1 succint, la Cercetari Avansate de Marketing, 2015

Frecvența distribuției În cazul unei distributii simple a frecventei sunt necesari urmatorii pasi: – Se cauta valorile extreme din șirul de date (valoarea cea mai mare și cea mai mica); – Se scriu toate valorile cupri

pdf Analiza dispersională (ANOVA)

ANOVA (ANalysis Of VAriance) – analiza varianței (dispersiei) se foloseşte pentru testarea diferenţei semnificative între mai multe medii  Dacă se compară doar două medii – se obţin aceleaşi rezultate cu ale testulu

doc Cercetari

PREFAŢĂ PARTEA I. FUNDAMENTELE MARKETINGULUI 1.1. Marketingul ca metodologie a activităţii de piaţă 1.1.1. Apariţia marketingului 1.1.2. Conceptele fundamentale ale marketingului 1.1.3. Analiza conceptului

pdf Analiza Regresionala

Definitie, specificare, identificare • Legăturile care există între două variabile statistice pot fi studiate folosind două tehnici: regresia şi corelatia. • Corelatia va arăta cât de puternică este legătura, dependent

doc Aplicatii SPSS

SPSS prezentare generală Domeniile de lucru în SPSS Meniurile SPSS Paşii analizei statistice cu SPSS Editarea datelor Definirea „tipului” de variabilă Etichetarea variabilelor şi a valorilor Declararea valorilor lipsă (m