SPSS prezentare generală Domeniile de lucru în SPSS Meniurile SPSS Paşii analizei statistice cu SPSS Editarea datelor Definirea „tipului” de variabilă Etichetarea variabilelor şi a valorilor Declararea valorilor lipsă (missing values) Ştergerea şi inserarea variabilelor Ştergerea şi inserarea cazurilor Erori frecvente Exemplu practic de realizare a unei baze de date Salvarea bazei de date din Data Editor Deschiderea unei baze de date SPSS Operaţii de transformare a variabilelor Însumarea valorilor variabilelor Calcularea mediei a două sau mai multe variabile Extragerea anului dintr-o variabilă de tip cronologic (date) Recodificarea variabilelor Ordonarea după rang a valorilor unei variabile Organizarea datelor pentru analiză Sortarea bazei de date Împărţirea bazei de date în subgrupuri Selectarea unor seturi de date Alte operaţii de organizare a datelor pentru analiză Calcularea indicatorilor statistici descriptivi Procedura Frequencies Procedura Descriptives Procedura Explore Teste parametrice Testul z (t) pentru media unui singur eşantion Testul t pentru eşantioane independente Testul t pentru eşantioane dependente (perechi) Coeficientul de corelaţie liniară Pearson (r) Expresia grafica a corelaţiei (Scatterplot) Regresia liniară simplă Analiza rezultatelor Ce utilizăm, corelaţia sau regresia? Teste neparametrice nominale Testul z al proporţiei pentru un singur eşantion Testul semnelor Testul Chi-pătrat al asocierii (independeţei) Testul Chi-pătrat pentru corespondenţă (goodness of fit)
Comentariul tau va fi primul
Curs: Aplicatii SPSS Obiect: Cercetari Avansate de Marketing