Aplicatii SPSS - Cercetari Avansate de Marketing

CURSUniversitate ASEM Profesor Golovco Vasile

preview iconExtras din document

SPSS prezentare generală Domeniile de lucru în SPSS Meniurile SPSS Paşii analizei statistice cu SPSS Editarea datelor Definirea „tipului” de variabilă Etichetarea variabilelor şi a valorilor Declararea valorilor lipsă (missing values) Ştergerea şi inserarea variabilelor Ştergerea şi inserarea cazurilor Erori frecvente Exemplu practic de realizare a unei baze de date Salvarea bazei de date din Data Editor Deschiderea unei baze de date SPSS Operaţii de transformare a variabilelor Însumarea valorilor variabilelor Calcularea mediei a două sau mai multe variabile Extragerea anului dintr-o variabilă de tip cronologic (date) Recodificarea variabilelor Ordonarea după rang a valorilor unei variabile Organizarea datelor pentru analiză Sortarea bazei de date Împărţirea bazei de date în subgrupuri Selectarea unor seturi de date Alte operaţii de organizare a datelor pentru analiză Calcularea indicatorilor statistici descriptivi Procedura Frequencies Procedura Descriptives Procedura Explore Teste parametrice Testul z (t) pentru media unui singur eşantion Testul t pentru eşantioane independente Testul t pentru eşantioane dependente (perechi) Coeficientul de corelaţie liniară Pearson (r) Expresia grafica a corelaţiei (Scatterplot) Regresia liniară simplă Analiza rezultatelor Ce utilizăm, corelaţia sau regresia? Teste neparametrice nominale Testul z al proporţiei pentru un singur eşantion Testul semnelor Testul Chi-pătrat al asocierii (independeţei) Testul Chi-pătrat pentru corespondenţă (goodness of fit)

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Aplicatii SPSS Obiect: Cercetari Avansate de Marketing