PREFAŢĂ PARTEA I. FUNDAMENTELE MARKETINGULUI 1.1. Marketingul ca metodologie a activităţii de piaţă 1.1.1. Apariţia marketingului 1.1.2. Conceptele fundamentale ale marketingului 1.1.3. Analiza conceptului de marketing 1.1.4. Firma orientată spre client 1.2. Domeniile, tipurile şi specializarea marketingului 1.2.1. Tipurile de marketing 1.2.2. Sistema principiilor de marketing 1.2.3. Domeniile de activitate ale marketingului 1.2.4. Implementarea marketingului 1.2.5. Activitatea de marketing 1.3. Mediul de marketing şi tendinţele acestuia 1.3.1. Adevărat (A) sau fals (F) 1.3.2. Factorii micro şi macromediului 1.4. Piaţa întreprinderii 1.4.1. Clasificarea pieţelor 1.4.2. Evoluţia orientării firmelor 1.4.3. Structura ipotetică a unei pieţe 1.4.4. Factori ai succesului unei firme 1.4.5. Cota de piaţă 1.4.6. Determinarea capacităţii potenţiale a pieţei 1.4.7. Determinarea unor dimensiuni ale pieţei produsului 1.4.8. Căi de extindere ale pieţei produsului şi pieţei întreprinderii 1.4.9. Strategia firmei pe piaţă 1.5. Conjunctura pieţei 1.5.1. Testul conjunctural 1.5.2. Metoda corelării indicatorilor 1.5.3. Metoda balanţei 1.5.4. Analiza indicatorilor conjuncturii pieţei 1.5.5. Analiza conjuncturii actuale a pieţei 1.5.6. Previziuni pe termen scurt 1.5.7. Calcularea indicelui sezonier de realizare a produselor 1.5.8. Corelaţia dintre export şi import în R.M PARTEA A II-A. CERCETĂRI DE MARKETING 2.1. Proiectarea cercetărilor de marketing. Metode şi tehnici de colectare şi analiză a informaţiilor în cercetările de marketing 2.1.1. Proiectarea cercetărilor de marketing 2.1.2. Formularea întrebărilor şi elaborarea chestionarului 2.1.3. Succesiunea procedurii de selectare a informaţiilor 2.1.4. Anvergura cercetărilor de marketing 2.1.5. Diferenţiala semantică 2.1.6. Metoda ordonării rangurilor 2.1.7. Scala lui Likert 2.1.8. Modelul Fischbein – Rosenberg 2.1.9. Metoda comparaţiilor perechi 2.2. Studierea pieţei de consum şi a comportamentului consumatorului 2.2.1. Asociaţi termenii cheie care descriu cel mai corect afirmaţiile 2.2.2. Adevărat (A) sau fals (F) 2.2.3. Model de valorii aşteptate 2.2.4. Evaluarea alternativelor 2.2.5. Evaluarea alternativelor prin modelul “aşteptare-valoare” 2.2.6. Informaţii de piaţă 2.2.7. Gravitaţia comercială 2.2.8. Determinarea cererii migratoare 2.2.9. Potenţialul total al pieţei 2.3. Segmentarea pieţei 2.3.1. Etapele segmentării pieţei 2.3.2. Asociaţi termenii cheie care descriu cel mai corect afirmaţiile 2.3.3. Adevărat (A) sau fals (F) 2.3.4. Metodele de alegere a pieţelor-ţintă 2.3.5. Metoda Belson 2.4. Previziuni de marketing 2.4.1. Previziunea vânzărilor prin metoda ritmului mediu 2.4.2. Prognozarea vânzărilor când tendinţa este nestabilă 2.4.3. Metoda reglării seriilor dinamice ...
Comentariul tau va fi primul
Curs: Cercetari Obiect: Cercetari Avansate de Marketing