1. Esența conceptului de marketing international. Marketingul international apare atunci cind se identifică o oportunitate de a face profit prin satisfacerea nevoilor utilizatorilor sau potentialilor utilizatori ai prod
Expertiza si certificare teme
Психология в рекламе - искусство манипуляции общественным сознанием
1. Esenta conceptului de mk international Mk este o activitate economica universal prezenta in toate societatile umane.
Raspunsurile modificate
..........................
copiute pentru examen mk internat
Nu are descriere.
Preţul este un element-cheie al mk-lui mix şi singurul care generează venit. Toate celelalte elemente(produs, distribuţie şi promovare) reprezintă costuri. Preţul este o variabilă foarte importantă şi complexă în mk int
Nu are descriere.
bilete pentru examen
Marketingul internaţional apare atunci cînd se identifică o oportunitate de a face profit prin satisfacerea nevoilor utilizatorilor sau potenţialilor utilizatori ai produsului in alte ţări ale lumii. MKI reprezintă re
raspunsuri la examen
1. Conceptul de mk international si aria de cuprindere a lui 2. Sarcinile si motivatia in mk international 3. Formele de patrundere pe pietele internationale 4. Procesul de implicare in activitatea de mk international
Firmele internationale opereaza in cadrul unor sisteme politice diferite, de aceea trebuie sa tina cont de impactul acestor sisteme politice asupra operatiunilor desfasurate pe pietele externe. Mediul politic poate oferi