Determinarea preţurilor pe pieţele internaţionale - Caun Victor

CURSUniversitate ASEM Caiet Marketing International

preview iconExtras din document

Preţul este un element-cheie al mk-lui mix şi singurul care generează venit. Toate celelalte elemente(produs, distribuţie şi promovare) reprezintă costuri. Preţul este o variabilă foarte importantă şi complexă în mk internaţional.Nivelul acestuia determină capacitatea firmei de a se menţine pe piaţă.În acelaşi timp forţe imprevizibile precum concurenţa, cererea, costurile, ameninţă cu numeroase capcane determinarea preţurilor internaţionale. O politica de preţ neadecvată poate duce la: - diferenţe substanţiale ale preţului aceluiaşi produs în diferite ţări; - presiuni pentru reducerea şi/sau acordarea de bonifiicaţii mai mari rezultate din astfel de variaţii; - dezvoltarea unei pieţe negre de către comercianţii fără scrupule; ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Determinarea preţurilor pe pieţele internaţionale Profesor: Caun Victor