Cursuri Bejenaru A.

14 din 4

pdf Strategii Concurentiale

1. Strategia şi managementul strategic al firmei 2. Formularea strategiilor firmei 3. Analiza diagnostic – suportul elaborării strategiei firmei (Diagnosticarea firmei). 4. Strategii de piaţă 5. Strategii în domeniu

doc Plan strategic de dezvoltare al firmei

Capitolul I – Fundamentarea strategiei de firma Scopul si obiectivele procesului de planificare strategică Procesul de elaborare are a planului strategic Misiunea si valorile firmei Misiunea firmei Valorile firme

pdf Management strategic

Concepte de baza in managementul strategic Continutul managementului strategic Obiectivele intreprinderii Diagnosticul extern Diagnosticul intern Metode de analiza a domeniilor de activitate strategica Instrumente

pdf Componentele Strategiei Firmei

ÎN LITERATURA DE SPECIALITATE SE ÎNTÂLNESC ABORDĂRI VARIATE ALE ANATOMIEI STRATEGIEI FIRMEI, RESPECTIV: I. G. M. SCHENDEL, D. HOFER EVIDENŢIAZĂ 4 COMPONENTE ALE ORICĂREI STRATEGII: DOMENIUL ABORDAT DESFĂŞURAREA RESURSEL