Componentele Strategiei Firmei - Bejenaru A.

CURSUniversitate UTM Caiet Management Strategic

preview iconExtras din document

ÎN LITERATURA DE SPECIALITATE SE ÎNTÂLNESC ABORDĂRI VARIATE ALE ANATOMIEI STRATEGIEI FIRMEI, RESPECTIV: I. G. M. SCHENDEL, D. HOFER EVIDENŢIAZĂ 4 COMPONENTE ALE ORICĂREI STRATEGII: DOMENIUL ABORDAT DESFĂŞURAREA RESURSELOR AVANTAJUL COMPETITIV SINERGIA II. J. QUINN DELIMITEAZĂ TOT 4 COMPONENTE ALE STRATEGIEI: OBIECTIVELE POLITICILE SAU REGULILE CE STABILESC LIMITELE DE ÎNCADRARE A ACŢIUNILOR PROGRAMELE CE PREZINTĂ SECVENŢELE DE ACŢIUNI NECESARE DECIZIILE STRATEGICE III. R. ROTHWELL CONCEPE UN MECANISM STRATEGIC CU O STRUCTURĂ COMPLEXĂ CARE CUPRINDE: POZIŢIONAREA PE PIAŢĂ TEHNOLOGII COMPETENŢE PRODUCŢIE STRUCTURA ORGANIZATORICĂ ACTIVITATEA DE DISTRIBUŢIE INTEGRAREA VERTICALĂ, ORIZONTALĂ DIVERSIFICARE, CONCENTRARE FINANŢARE ACHZIŢII, FUZIUNI ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Componentele Strategiei Firmei Profesor: Bejenaru A.