Cursuri la Analiza Concurentei si Strategii Competitive

17 din 7

pdf Tema 5, Analiza competitivitatii

SEGMENTARE ŞI POZIŢIONARE – INSTRUMENTE GENERICE ALE MARKETINGULUI STRATEGIC Segmentare: concept, criterii, evaluare, alegere. VG, ASEM, 2011 DEFINIŢIA SEGMENTĂRII fracţionarea, stratificarea cumpărătorilor din cadru

ppt Segmentare si pozitionare - instrumente generice ale marketingului strategic

Segmentare: concept, criterii, evaluare, alegere. Poziţionare: definire, strategii, tactici, erori. Segmentare: concept, criterii, evaluare, alegere. DEFINIŢIA SEGMENTĂRII fracţionarea, stratificarea cumpărătorilor di

ppt Metode de analiza a portofoloiului de activitati

Metoda Boston Consulting Group Metoda General Electric/McKinsey Modelul Shell/Arthur D.Little Modelul Igor Ansoff Modelul Profit Impact of Marketing Strategy Modelul Porter Metoda ABC Metode calitative de analiză

ppt Un model de analiza a concurentei

Elementele componente ale modelului Determinarea răspunsurilor concurentului Elementele componente ale modelului Obiectivul analizei concurenţei este de a descoperi: schimbările strategice pe care intenţionează să le

zip Analiza structurala in interiorul sectoarelor de activitate

Variabilele strategiei concurenţiale Grupurile strategice Harta grupurilor strategice în calitate de instrument analitic Variabilele strategiei concurenţiale Variabilele strategice aflate la dispoziţia firmei: special

ppt Elaborarea strategiilor concurentiale

Strategii concurențiale generale Strategii competitive de marketing METODA CLASICĂ de elaborare a strategiei Elaborarea unei strategii concurenţiale este echivalentă cu găsirea unei formule pentru modul în care firma v

pptx Analiza fortelor concurentiale

Întreprinderea modernă: misiune, obiective, strategii, DSA Mediul concurenţial şi factorii determinanţi ai acestuia MISIUNEA reprezintă „o descriere detaliată şi clară a scopului (ţelului) de durată care ghidează acţi