Analiza structurala in interiorul sectoarelor de activitate - Analiza Concurentei si Strategii Competitive

CURSUniversitate UTM Profesor Grosu Vladimir

preview iconExtras din document

Variabilele strategiei concurenţiale Grupurile strategice Harta grupurilor strategice în calitate de instrument analitic Variabilele strategiei concurenţiale Variabilele strategice aflate la dispoziţia firmei: specializarea: gradul în care firma îşi va concentra eforturile; identificarea mărcii: gradul în care firma încearcă să se impună prin intermediul mărcii; strategia de „împingere” versus cea „de tragere”: modul în care firma încearcă să-şi impună marca în faţa consumatorului final. selecţia canalelor: alegerea canalelor de distribuţie; calitatea produsului: aprecierea calităţii produsului dpdv al materiilor prime, al prescripţiilor tehnice, al toleranţei, al caracteristicilor etc.; dominaţia tehnologică: gradul în care firma caută să obţină dominaţie tehnologică (hotărând să renunţe la imitarea concurenţilor). integrarea pe verticală: distribuţia proprie, magazinele exclusive, reţeaua internă de service etc.; poziţia datorată costurilor: investiţii în facilităţi şi în echipamente care să permită minimizarea costurilor; service-ul: asistenta tehnologică, reţeaua internă de service, credite etc. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Analiza structurala in interiorul sectoarelor de activitate Obiect: Analiza Concurentei si Strategii Competitive