Teste la Marketing International

111 din 11

docx MArketing International Test 1 V1

1 Riscurile implicarii in MK international - Datoria externa enorma - Instabilitatea guvernelor - Deprecieri monetare - Restrictii de patrundere pe piata - Costul adaptarii produselor - Pirateria tehnologica - Cor

docx Testul nr 1 la marketing international

1) Elementele necontrolabile ale mediului intern: forte politice, climat economic, structura competitiva (nivel tehnologic, structura distributiei, infrastructura, forte culturale.) 2) Avantajele exportului: 1. Reducer

docx Testul 1 la Marketing international

1. Elem. necontrolabile: : forte politice, forte culturale, forte competitive, climat economic, structura competitiva, nivel tehnologic, structura distributiei, geografia si infrastructura, forte culturale. 2. Motivele

docx Subiecte mk intern

SUBIECTELE PENTRU EXAMEN la disciplina „Marketing Internațional” 1. Esenţa conceptului de marketing internaţional. 2. Rolul specialistului în marketingul internațional. 3. Motivaţia, obi

docx Test 2 la Marketing international

Tot ce trebuie de stiut pentru testu nr.2 la mk international

docx Testare MKI

3 variante marketingul international

docx Marketing international - Test nr. 1 Intrebari si Raspunsuri

1. Elem. necontrolabile: : forte politice, climat economic, structura competitiva, nivel tehnologic, structura distributiei, infrastructura, forte culturale. 2. Motivele aparit risc inoperatiile pe pietele straine: 1)Da