SUBIECTELE PENTRU EXAMEN la disciplina „Marketing Internațional” 1. Esenţa conceptului de marketing internaţional. 2. Rolul specialistului în marketingul internațional. 3. Motivaţia, obiectivele şi sarcinile implicării companiilor în marketingul internaţional. 4. Formele de pătrundere pe pieţele internaţionale. 5. Riscurile caracteristice activităţii de marketing internaţional. 6. Conţinutul şi rolul mediului de marketing internaţional. 7. Mediul economic în marketingul internaţional. 8. Mediul cultural internaţional. 9. Mediul politic internaţional. 10. Mediu legal internațional. 11. Conţinutul, specificul, obiectivele şi domeniile investigaţiilor de marketing. 12. Organizarea şi desfăşurarea cercetărilor în marketingul internaţional. 13. Sursele de informare şi documentare în realizarea cercetărilor de marketing internaţional. 14. Tehnici şi metode de cercetare cu aplicabilitate în sfera marketingului internaţional. 15. Esenţa, conţinutul şi criteriile de segmentare al pieţelor internaţionale. 16. Condiţiile unei segmentări eficiente. 17. Strategii de segmentare şi poziţionare în cadrul pieţelor internaţionale. 18. Procesul de luare a deciziei de cumpărare de către cumpărătorii internaționali și factori de influență. 19. Tipologia cumpărătorilor internaţionali. 20. Conţinutul, particularităţile și tipologia politicilor de produs internaţional. 21. Esența standardizării și adaptării produselor şi factorii ce le condiţionează. 22. Criteriile de stabilire a politicii de produs.
Comentariul tau va fi primul
Test: Subiecte mk intern Obiect: Marketing International