Test de autoevaluare - Conceptele de calitate, management al calităţii, TQM - Oberst Ala

TESTUniversitate ASEM Caiet Managementul Calitatii

preview iconExtras din document

1. Calitatea conform standardului ISO 9000:2005 este: a) Corespunderea producţiei standardelor şi instrucţiunilor tehnologice; b) Corespunderea producţiei cerinţelor şi necesităţilor clienţilor; c) Gradul în care totalitatea caracteristicilor definite îndeplinesc cerinţele faţă de produs, proces sau sistem; a) Totalitatea caracteristicilor, formelor şi condiţiilor de aplicare, pe care trebuie să le posede o marfă pentru corespunderea destinaţiei sale. 2. Etapele de dezvoltare istorică a conceptului „calitate” sunt: a) Empirică; b) Controlul calităţii; c) Managementul calităţii; d) Îmbunătăţirea calităţii. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Test: Test de autoevaluare - Conceptele de calitate, management al calităţii, TQM Profesor: Oberst Ala