Proiecte Teaca Ala

17 din 7

doc Analiza și descrierea produsului „Mărțișor” în optica marketingului

Analiza și descrierea produsului „Mărțișor” în optica marketingului

ppt S.A. Bucuria- evolutie

Marca comercială SA „Bucuria” este cartea de vizită a Moldovei. Astăzi aceasta este cea mai mare întreprindere producătoare de produse de cofetărie din republică. De mai mult de şase decenii compania SA „Bucuria” aduce b

doc Raport la marketing privind analiza implementării principiilor marketingului în cadrul S. A. “ORANGE MOLDOVA”

Orange Moldova este un operator de telefonie mobilă din Republica Moldova. Lucrează în standardul GSM și UMTS. Compania a primit licența de la Ministerul Telecomunicațiilor în februarie 1998, sub denumirea de Voxtel și s

doc Raport la marketing privind analiza mediului de marketing în cadrul S.C. “FELICIA” S.A.

Farmacia Felicia își are sediul social în Chișinău, str. Kiev, 11 și are ca obiect principal de activitate producerea și comercializarea medicamentelor de uz uman. Reţeaua de farmacii şi farmamarkete FELICIA a fost cre

doc Chestionar marketing ŠKODA AUTO

Chestionar Compania ŠKODA AUTO vă este recunoscătoare pentru devotamentul D-voastră fată de produsele noastre. Noi tindem spre realizarea unor obiective și idei inovatoare, pentru a arăta față pieței și realizarea scopul

doc Raport la marketing

Marca comercială SA „Bucuria” este cartea de vizită a Moldovei. Astăzi aceasta este cea mai mare întreprindere producătoare de produse de cofetărie din republică. De mai mult de şase decenii compania SA „Bucuria” aduc

docx Chestionar “Retele preferate de fast - food”

Stimate respondent! Scopul acestui chestionar este de a cerceta preferintele consumatorilor in domeniul retelelor de fast – food, gradul de satisfactie in urma deservirii, corelatia dintre preferinte si virsta, ocupatia