Cercetare de marketing despre iaurt
Una din problemele cu care se confrunta organizatiile sociale ar putea fi notorietatea. Astfel, noi ne-am propus a desfasura o cercetare de marketing cu scopul de a determina gradul de notorietate a fundatiei Edelweiss.
Raport de analiza a organizatiei "PAS CU PAS"
Marketing educational
Despre noi Scopul ONG ului Obiectivele noastre Misiunea Noastră Macromediul de mk Factorul demografic Factorul economic Factorul tehnologic Factorul cultural Factorul politic Factorul legislativ
Clipa Siderală – este o organizatie caritabila, nonguvernamentala, apolitica, nonreligioasa, noncomerciala si nonprofit. Misiunea organizatiei este de a aduce la cunostinta situatia actuala din scolile-internat din Repu
Factorii interni Personal permanent și calificat Tehnologii noi Mijloace fixe active relativ intr-o stare bună de functionare Produse competitive Sunt necesare investitii mari Echipament si tehnologii costisitoare As
Motto-ul nostru este: Drepturi egale pentru toţi copiii, nici un copil neglijat. UNICEF a venit în Moldova în 1995, ca răspuns la nevoile emergente ale copiilor, tinerilor şi familiilor acestora. Republica Moldova d
Descrierea produsului Caracteristici Segmentul tinta Obiectivele campaniei Mecanism Direct Mailul Scrisoare E-mail marketingul Bugetul campaniei Rezultate asteptate
1. JUSTIFICAREA TEMEI 2. UNIVERSUL CERCETĂRII 3. OBIECTIVELE CERCETĂRII 4. DOCUMENTAREA 5. DEFINIREA CONCEPTELOR 6. OPERAŢIONALIZAREA CONCEPTELOR 7. IPOTEZELE CERCETĂRII 8. METODE sI TEHNICI DE CERCETARE - Studiul
Nu are descriere.
Partidul Liberal Democrat din Moldova (abreviat PLDM) este o formațiune politică nouă dar foarte activă din Republica Moldova. Congresul de constituire a partidului a avut loc la 8 decembrie 2007, președinte fiind ales V