Proiecte Saharneanu Liliana

115 din 59

pdf Piata produselor petroliere din Moldova: analiza reglementarii, concurentei si preturilor

Sumar executiv Introducere Capitolul 1: Situația generală din sector: privire de ansamblu Tendințele generale din ultimii ani Analiza nivelelor de concentrare a pieţelor de benzină, motorină și gaz lichefiat Reglementa

docx Cercetare de marketing a produselor lactate “Lapmol”

Cuprins : 1. Identificarea problemei cercetării………………………………………….......................................... 2 2. Stabilirea obiectivelor,formularea ipotezelor cercetării şi determinarea necesarului de informaț

docx Studiul pietei produselor din tutun

Piata mondiala a tigarilor este una extrem de extinsa, insumand un numar de peste un miliard de consumatori (fumatori adulti), adica 16.67% din populatia de pe glob si facilitand vanzarea-cumpararea a unui volum de aprox

docx Analiza mediului de marketing. DropOIL SRL.

Apariţia şi activităţile de bază ale "DropOIL-Moldova" SRL. DropOIL-Moldova a fost creată iniţial ca o societate pe acţiuni, în conformitate cu memorandumul din 19 decembrie 1995, ca filială a companiei ruse de petrol

docx Produsele obtinute din porumb ( in lume si in R.Moldova )

Folosirea porumbului in lume Folosirea porumbului in R.moldova (poze)

docx Procesul decizional de cumparare a calculatoarelor

Academia de Studii Economice din Moldova Facultatea Business si Administrarea Afacerilor Procesul decizional de cumparare a calculatoarelor. Cercetare de marketing Elaborat : Controlat: Saharneanu Lilian

docx Marketing bancar

1.Definitiile Marketingului bancar: - Termenul de marketing e foarte utilizat si are semnificatii diferite. La modul general, seva defini marketingul ca un ansamblu de actiuni vizand adaptarea ofertei unei intre

docx Observare

Observare la cercetari de mk

doc Fisa experimentala "Cercetarea preferintelor consumatorilor fata de gama de ciocolate"

1. Identificarea problemei si scopului cercetarii 2. Stabilirea obiectivelor, ipotezelor cercetarii si necesarului de informatii 3. Definirea colectivitatii cercetate, a unitatii de cercetare si a unitatii de sondaj 4.

docx Ancheta - Cercetări de Marketing Compania “ORIFLAME”

I. Determinarea gradului de notorietate a companiei ORIFLAME. Obiectiv: Identificarea faptului dacă produsele Oriflame sunt cunoscute respondentului. Ipoteză: Produsele Oriflame sunt foarte bine cunoscute consumatorilo

docx Experiment - Cercetări de Marketing "Biscuiți"

Problema cercetării: Identificarea mai multor producători de biscuiți și stabilirea gradului de satisfacție al consumatorilor în ceea ce privește calitatea produsului. Obiective: - Analizarea biscuiților după aspect ext

doc Mediul de marketing al supermarketului Fourchete

1. Introducerea 2. Oportunităţi ale supermarketului 3. Pericole ale supermarketului 4. Mediul intern 5. Mediul extern 5.1. Micromediul de marketing • Clienţii ; • Furnizorii; • Intermediari; • Firma; • Organismele publ

docx Gama de produse a S.A. Incomlac

Societatea pe acţiuni «Incomlac» este cea mai mare întreprindere de produse lactate din Republica Moldova, care îşi desfăşoară activitatea eficient şi sigur. Astăzi fabrica noastră se poate mândri cu profilul său complex

docx Gama Sortimentală a serviciilor Companiei Orange

Lărgimea gamei de servicii – 4 linii Profunzimea gamei: Linia „Telefonie mobilă”- 55 Linia „Telefonie fixă”- 1 Linia „Internet prin fibră optică”- 8 Linia „Servicii Inteligente Orange”- 10 Lungimea gamei de servicii – 55

pdf Argumentarea direcţiei strategice de dezvoltare a întreprinderii "Ionel" S.A. or. Chişinău

Întreprinderea Ionel S.A. a fost fondată în 1945 îşi are sediul în centrul or. Chişinău, şi ocupă o suprafaţă de 1,9 ha. Suprafaţă totală a încăperilor productive constituie 28,6 mii m2 si revine la:  5 încăperi de p